trešdiena, 2014. gada 29. janvāris

Samanta Lī un spēles ar ēdienu

Esmu vairākas reizes dzirdējusi viedokli, ka ar ēdienu nav jāspēlējās. Esmu to dzirdējusi gan no pazīstamiem šef-pavāriem, gan no māmiņām. Vieni uzskata, ka bērnam var iebarot pilnīgi visu, ja to skaisti un interesanti noformē. Es, kā daudzi citi, esmu pārliecināta - mans bērns nesāks pēķšņi ēst kāpostus ja pat tie būs sunīšu vai aitiņu formā. Pilns internets ir ar diezgan šaubīgiem izstrādājumiem no cīsiņiem un makaroniem un atbaidošiem ģīmīšiem no kečupa. Tomēr bērns tāpēc jau ir bērns, lai spēlētos ar visu, kas nonāk viņa rokās. Tāpēc skaistai mākslai šķīvī būt! Bērnā ir jāizkopj laba gaume gan ēdiena noformēšana, gan ēdienu izvēlē. Gaumi nevar iemācīt, to var tikai izkopt!

Un kāds ir jūsu viedoklis? Vai ar ēdienu drīkst spēlēties? Droši izsakiet savu viedokli komentāros.

Tāpēc parādīšu jaunās māmiņas Samantas Lī (Samantha Lee)  mākslas darbus šķīvī. Tie ir patiešam ļoti skaisti un varbūt kādam radīsies iedvesma, ko līdzīgu izveidot.












Samantas Instagrams
Samantas Facebook lapa

Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...