ceturtdiena, 2013. gada 15. augusts

Yvette van Boven un viņas kulinārā darbība


Man šodien gribās pastāstīt tieši par šo meiteni  - Yvette van Boven  un viņas blogu. Viņa ir ēdienu fotogrāfe, food-stiliste, recepšu autore, kulināro grāmatu autore, ilustrātore, daudzu kulināro materiālu redaktore. Īsāk sakot - viss, kas saistīts ar skaistu un garšīgu ēdienu - tas ir pie viņas. Man ļoti patīk viņas blogs, viņas bildes, viņas zīmejumi, grāmata...un... man viņa patīk! Man viņa patīk! Es nezinu, ar ko tas ir izskaidrojams, bet viņas blogu gribās pētīt un skatīties.



Aaaa, un vēl! Nu ja kādam šķiet par maz! Viņai vēl pieder restorāns, kur viņa saimnieko kopā ar saviem draugiem. Un tam visam viņai pietiek laika!







Nav komentāru :

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...